Tre rätters! - vardagslyx?!

Jag blev bjuden på en trerätters lunch idag! Jag bestämde mig för att äta efterrätten! Det var värt de kan jag säga. Så jag Unnade mig alltså utanför LCHF!

Förrätten missade jag på grund av att jag var i Nämnden och det tog sin långa stund. Det pinsamma var att jag sa till dom i nämnden att jag måste åka ifrån "förhandlingen" eller vad vi nu hade och att det var viktigt. Sen kommer dom in på restaurangen, just den jag var på haha.. Domaren och allihopa, men dom var jätte trevliga och hejjade och så i alla fall.

Huvudrätt - Kyckling med cacao och yoghurt
Det smakade tyvärr inte så mycket, men jag blev ju bjuden så det var lätt värt det ändå. Jag ville egentligen ha ryggbiffen men den sa dom att var slut, men sen hade dom gjort ryggbiffen till två som inte ens ville ha den utan som hade beställt kyckling.

Dessert - Pecanpaj med grädde
Så lite men såå gott! Kändes inte ens som så mycket fusk. Grädde får jag äta i vanliga fall och nötterna är ok. Så det var degen och sockret över som inte var ok. Men gud så smarrigt!

Kommentarer
Postat av: simone H

men så god efterrätt :D

2011-02-16 @ 14:20:59
URL: http://simoneh.se
Postat av: MalinKalin

Vad lyxigt :)

2011-02-16 @ 21:20:51
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0