Underbara Mina

Jag är så ledsen att Mina bor så jävla långt ifrån mig. Jag är ledsen att flera av mina allra närmsta vänner bor långt långt borta. Katja i Luleå, Kristin i Göteborg, Sanna i Västerås, Therese i Umeå, Hanna och Linnea i Stockholm. Så trist och dyrt! Jag träffar dom alldeles för sällan.

Men nu har ju jag skaffat det föraktade socialanätverket så då kanske jag får lite bättre koll på alla?! Jag ska dock ta det easy med detta. Jag hittade dock två bilder sedan i somras på mig och ett på mig och fina Mina. Mina är så fin och snäll! Jag vill verkligen att hon ska bo här hela sommaren och såklart jämt men det funkar ju inte. Men jag vill träffa henna mycket oftare!
Underbara sommar!

Jag och min fina Mina!

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Ansiktsboken? (;

2011-02-11 @ 08:48:52
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0