Änglagård - tredje gången gillt

Jag ger denna film 5 +!

Denna film var precis vad jag behövde idag. Det är en riktigt "må bra film" men ändå med en tung och lite jobbig handling. Relationerna är ostabila och ändå gjutna i cement. Underbar film mår jag säga!

Filmen handlar om Fanny som nu har fått en dotter som vill återvända till Sverige för att reda ut vem som är hennes egentliga morfar.
Fanny ger till slut med sig och en resa av känslor av lycka och sorg tillbaka i tiden börjar. Fannys återkomst engagerar alla byns skvaller "tanter" och "gubbar".
Vem är egentligen Alice morfar och vem är hennes riktiga pappa?!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Hahaha men Hanna... de är väl klart ja inte pratar om dig knäppis. Ja tror stenhårt på dig och din diet. Men jag kan nog få karraktär att greja en diet.. ja tycker för mycket om vissa saker. :) Fortsätt va hård på din mat. Ja ska försöka göra det på mitt sätt :) Vi får peppa varann!!! KRAAAM

2011-01-05 @ 22:23:14
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Hehe, ok. Har lite svårt för svensk film men jag kanske gör ett försök på den senare då den kommit ut på dvd!

2011-01-06 @ 01:47:37
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0