Blogg som jobb

Gud ibland blir det så att bloggen blir som ett jobb. Så vill jag ju inte ha det. Därför blire lite mindre inlägg i veckan framöver för jag har verkligen inte tid med allt jag vill annars. Jag vill heller inte ha nå inlägg bara för att ha inlägg liksom..

Ja ja nog om det. Ni har väll inte glömt Januari tävlingen? Den slutar imorgon så ni har ett dygn på er att delta. Nu ska jag masa mig ut, stackars Baltazar har bara fått vara ute på kortrundor idag. Men nu ska vi ut en bra sväng och så ska vi gå förbi Tågstationen och vinka hejdå till underbara Katja som åker hem till Luleå igen.
Lite trött och seg men väldigt glad idag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för ditt svar! Har läst en hel del på nätet och funderar på det här med köpta såser t ex.

Det är ju socker i nästan allt, typ skagenröra, beasås, hur gör du då, gör du din egen?

Vart har du lärt dig allt du får/inte får äta?

Typ hur vet man vilka nötter, choklad osv?

2011-01-30 @ 20:09:31
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Linda C

JAG VILL VINNA HANNA!!!!!

Jag vill jag vill jag VILL!!!!!!!

2011-01-31 @ 10:28:16
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0