Denna torsdag är fullbokad!

God morgon kanske jag ska börja med att säga (trots att klockan är 22:31 onsdag kväll när jag skriver detta). Jag vet inte riktigt hur jag ska orka kämpa mig igenom denna torsdag. Diet inlägget kommer så fort jag hinner. Kanske vid duschen annars vid smörgåstårtsbakningen.

Min dag ser ut enligt följande..
* Promenad, minst 30 minuter med Baltazar.
* Gymmet, enbart 30 minuter Crossen.
* Duscha.
* Ringa om utbildningen.
* 10:45 Veterinären med Baltazar.
* Till Malin en sväng.
* Baka smörgåstårtor i Växbo, tar uppskattningsvis 2-3 timmar.
18:30-20 ska jag vara på Yoga i Söderhamn.

Sen är jag "ledig"! Har säkert glömt något som jag borde göra. Men på fredag har jag enbart ett bokat möte så jag klarar nog morgondagen galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0