Fantastiska människor!

Tänk vilken tur jag har som har så härliga människor runt omkring mig. Jag har tänkt på det detta året som arbetslös. Jag har hela tiden någonting att göra och någon att träffa. Det är en skön känsla!

Jag är speciellt imponerad av Åsa! Åsa är min morbror Inges tjej/kvinna/brutta. Hon är nog den absolut härligaste människa jag har träffat i hela mitt liv. Hon var här för någon kväll sedan och jag kan prata med henne i en evighet och hon pratar minst lika mycket och om allt. Vi hann prata om Vinströmmarna, hästar, gymmet, Island(både ekonomi och upplevelser), Norge (alla branta backar och motor bromsningar), Oriflame och allt annat mellan himmel och jord. Det är bara så jäkla enkelt att prata med henne och hon får mig alltid på toppen humör. Jag får ett leende på läpparna och känner mig glad och utan bekymmer. Inget problem är för stort för Åsa och Inget problem är för litet att prata om. Jag är så otroligt glad att hon(med döttrar) har kommit in i våran familj!


Alla bilder är tagna från Malins blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0