Fördomsfull eller "förstaintrycket" fast!

Ja detta har varit en av de grejerna som jag jobbat med absolut mest i min personlighet. Förut gav jag aldrig någon en andra chans. Ingen som betett sig illa fick komma i närheten av mig oavsett vilka lovord de fick av mina vänner.
Jag samlade på fördomar och hade en hel säck. Denna kan jag med stolthet i rösten(i fingrarna) säga att ha försvunnit. Jag dömer inte ut människor utan en vettig anledning. Jag dömer väldigt sällan ut någon på grund av enbart rykten. Jag har kommit att bli en väldigt resonabel ung dam.

Exempel på detta är min sjukgymnast som jag var till i veckan. Han har jag hört flera historier om, men jag bestämde mig för att gå dit och prova och undersöka saken. Om det inte funkar mellan oss så är det väll bara att byta?! Så skulle jag ALDRIG ha tänkt förut. Nu visade det sig att han nog är precis det jag behöver, sträng, kunnig och lite underlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0