Fotobok!

God kväll/natt mina kära vänner!
Ni vet att jag är ganska så pysslig lite titt som tätt. Nu har det varit mer titt än tätt på grund av att jag inte alls har haft någon kreativitet eller inspiration. Men så i veckan när jag satt och kika igenom massa kort för att spara och fixa snyggt i mappar så kom jag på att jag inte hade gjort någon Fotobok från när vi var på Gotland.
Så jag klickade fram alla bilder och massvis av minnen poppade upp! Jag älskar verkligen mina fotoböcker och hoppas verkligen denna blir lika bra som mina tidigare. Jag provade ett nytt foto företag och deras programvara var nästan exakt som det jag använt förut och det är väldigt enkelt utformat.

Jag rekommenderar er alla att göra Fotoböcker av era mest kära bilder! Jag gör inte fotoböcker av alla mina bilder utan endast av de resor jag gör som är lite mer speciella. Så nu har jag Bulgarien, Grekland, Valencia, Mallorca och snart mycket snart Gotland!

Här får ni några snikepikes ur min Gotland Fotobok!

Första sidan och baksidan


Bilder från den fina trädgården vi strosade runt i


Underbara vackra Gotland!

Kommentarer
Postat av: Anny

Haha, vad roligt! Exakt en sån där bild med solen som inte egentligen syns, men som glimmar på vattnet tog jag också på gotlandsbåten. Det var när jag var påväg därifrån i maj 2007.

2011-01-22 @ 09:23:54
URL: http://aaanny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0