Glad

Äntligen känner jag mig lugn och glad igen. Jag är även piggelin! Inte ett uns jobbigt trött! Fan så skönt! Träningen gick som smort idag. Gör Crossen + övningarna som sjukgymnasten ansåg att jag behöver nu. Det är jobbigt för stunden men jag kör lite mindre hårt på Crossen nu och jag tror kroppen märker skillnad. Jag kan inte vara så trött som jag har varit och gå i skolan. Det funkar inte. Så därför har jag omprioriterat hårdheten. Men jag tränar ändå som jag ska så att jag förbränner fettet.

Jag tror det var resan till Stockholm som fick mig att inse vad som är viktigt och vad som kan läggas på framtiden. Nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av den sköna känslan jag har i min kropp och själ. Puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emma J

men gud så fin du är hanna!!! :)

2011-01-25 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0