God morgon sunshines!

Jag är så glad idag! Det är lördag och imorgon är gymmet stängt stängt stängt!!! Åhh vad skönt att få vila tror jag att hela min kropp skriker. Igår hjälpte jag Malin och Niklas att flytta och så fick jag mata bebis och mysa massa. Baltazar fick massor av uppmärksamhet från allihopa Niklas, Malin, Anders och sen att dagen bjöd på Marion gos älskade han och kvällen avslutades i Växbo. Så ni kan ju tänka er vilken toppendag han hade:).

Jag var dock rätt slut på kvällen min puls låg på 104 i vanliga fall har jag mellan 80-90. tror min kropp får kämpa sjukt mycket med all denna träning. Men nu har den vila ända tills på måndag! Så skönt!

Nu ska jag strax iväg och hjälpa min bror att flytta för första gången i hans liv. Kul, det ska bli härligt att ha Johan på stan bara en promenad bort:). Dessutom flyttar han in i huset bredvid Malin och Niklas haha.. skumt. Måste kanske hoppa ur min fina handduksoutfit och hoppa i nå myskläder och svischa iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0