Gokväll

Jag saknar bloggen, redan haha.. Hur ska jag klara att bli blogg oberoende? Jag få öva öva öva kanske. Idag var det grymt mycket i skolan. Vi ska göra olika grupparbeten och till slut blev jag bara så trött på att allt vi tog fram var fel. Då tappar jag liksom lusten och nu har vi 5 timmar på oss att göra klart. Känns som att vi står på 10% klar och 90% ludd. Men det får la funka.

Massa bra på tv:n ikväll så jag ska total däcka i soffan tills jag ska ut med Baltazar och sen sova. Känns som att dagarna bara rinner ur mina händer.

Det är några som efterfrågar vad jag äter, så ikväll kom jag ihåg att knäppa kort på det jag åt:
Kyckling, ärtskidor och bea


Lyx&Slarv dessert, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0