Ingenting kan förstöra mitt humör idag..

Jag var så jäkla trött på Crossen idag, jag har nå skit i kroppen. Men sen blev jag pigg så jag gjorde situpsen, alla 45 och ben övningarna och någon mer maskin. Sen kom jag hem och gjorde en video till bloggen där jag pratade om mitt hår och frågade er om tips. Men Youtube ville inte samarbeta idag så det blidde ingen film.

Jag ser att några av er uppmärksammat att mitt namn fanns med även på den där Katrin Zytomierskas blogg. Jag tycker det är skit kul! Va inte så jäkla deppiga och tyck synd om mig jag vet ju att jag kan LCHF nu, vem fan bryr sig egentligen om vad som står på en blogg? Jag är glad att jag ens blir nämnd haha..
Citat:
"Och nej, man kan inte äta tortillachips trots att underbara Hanna Jonsson rekommenderar det. Sorry."

Nä nu ska jag duscha och sen blir det en sväng till Arbrå för att hälsa på Katja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0