Lucky me..

Jag fortsätter på Fantastiska människor temat. Igår när jag gick in på bloggen super trött mitti natten när jag kom hem så ser jag era underbara kommentarer på "Diet inlägget". Jag blir faktiskt helt lycklig i kroppen av era ord.
Jag tigger inte kommentarer av er men det är otroligt roligt att få dom när man skriver och skriver och visar massor med bilder! Jag är verkligen glad att jag började blogga om dieten och jag uppskattar all era ord även om ni gnäller. Dock har jag hitintills bara haft snälla läsare som peppar och puschar och stöttar. Ibland saknar jag någon kritiskt gnällspik men oftast är jag glad att ni är så snälla.

Speciellt glad blev jag av denna..Tänk att kunna inspirera någon genom en internet sida.. Vilken lycka!

SaraF om Diet vecka 28:
Va duktigt du är grattis=)
Håller själv på lchf och jag har gått ner 1.7 nånting och minskat 7 cm i midjan och 5 på magen... 
trodde aldrig jag skulle klara det så snabbt på bara 1 ½ vecka. 

Du insperara mig sjukt mycket.. tack så mycket.
Brukar inte gå in och skriva på bloggar men ville verkligen göra det nu.. Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0