Otrevliga jävel

Vafan sätter man en världens otrevligaste människa i en reception? Hur fan tänker man. Hur kan han få ett jobb och inte jag. Han är inte ens kunnig på någonting. Bara genom otrevlig. Blir så trött. Jag kom dit för att jag hade fått ett mail där det stod att jag skulle komma dit för att skriva på lite papper och så. Men när jag kom dit så var personen jag skulle träffa inte där. Då gick jag såklart till receptionen och frågade när de skulle vara tillbaka. "Ja imorgon är dom väll  här igen". Okej vart är dom nu då? "I Söderhamn". Okej, kan jag åka dit och fixa detta på. "Hahaha NÄäää". Okej! Här skulle jag blitt tokig förut. Men nu knep jag ihop min mun och vände på klacken och gick ut. Men eftersom jag inte fick någon hjälp så måste jag ju tillbaka i typ imorgon. Jag förstår faktiskt inte att man får beté sig såhär. Men han har alltid varit så, alla gånger jag har varit där. Aldrig hjälpsam och glad, vilket jag förväntar mig av en receptionist.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Hejhej!

Hoppas allt är bra med dej! Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor till värde av 250 kr! LYCKA TILL!

2011-01-19 @ 14:32:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0