Snart kanske jag är blond..

Min hårbotten är nu nästintill vit. Längderna är dock rätt mörka i alla fall när håret är blött. Jag vill ha håret ljusare och svart/grått/brun inte guldbrun orange som mitt hår blir. Hur ska jag göra?

Har precis landat i soffan efter en dag på språng. Gymmet gick skitbra idag, E som jag är kontaktperson till var med mig dit idag. Hon frågade om jag alltid brukar bli så svettig?! Japp sa jag det är därför jag är här!

Ska snacka lite om träningen i en video någon dag tror jag.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej. Jag hoppar in som vikarie på ett boende åt Höghammar. Jag började hoppa in lite för ett par år sedan. Det var min mamma som rekommendera mig för hon jobbar här. Sen har dom fler dom ringer ibland. Jag har aldrig haft något långt vikariat för dom ringer först ordinarie personal. Vet inte vem du kontaktar om du vill söka vikariat. Spana in höghammars hemsida.

2011-01-18 @ 21:09:20
URL: http://scstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0