Tjenare

Nu har jag precis kommit hem! Halvligger i soffan och mår bra! Jag ska njuta av träningsfriheten och lata mig hela långa dagen imorgon. Jag kikade precis på statistik sidan och ni är nu 105 stycken som läser min lilla blogg. Det är många som frågar hur många ni är och så, så nu vet ni. Imorgon står det handboll och lite städning på schemat för mig. Jag har verkligen blitt inspirerad att flytta till större idag när vi hade fått ordning allt hos Johan. Så jäkla mysigt och stort! Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra med så mycket yta. Får se om det blir en flytt framöver..

Nu ska jag ta tag i frysvarorna på balkongen och sen krypa till kojs tror jag eller jag ska tidsinställa lite inlägg till imorgon först eftersom jag har lånat ut mitt internet till Johan så han hämtar det imorgon bitti igen. Skönt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0