Vad går inte sämre idag?

Alltså denna dag är inte den bästa jag har levt. Jag känner mig lite menlös. Dagen började med en krasch när Katten druttade ner matskålen. Sen har dagen gått i det tecknet. Jag fick inte jobbet, lampan är sönder, nagellacket ville inte som mig, disken diskar inte sig själv, jag kokade över maten, jag glömde att jag skulle till Sofia, jag ramlade av bollen rakt in i en järn/stål maskin på gymmet imorse, påsen gick sönder när jag handlade och nyss hällde jag det mesta av hundmaten utanför matskålen..


Trots att dagen har varit som en rad av "roliga" klipp så känner jag mig sjukt taggad med dieten och väldigt motiverad att skaffa mig ett jobb. Känner mig riktigt glad och nöjd med mig själv! Skönt!
Ikväll ska jag göra smootie och kolla på tv och tvätta massor. Kanske ska passa på att sova någon timme nu.. haha..

Oj ja svaret på frågan.. Gymmet kanske? Det gick jävligt bra idag! 30 minuter på crossen och massa övningar på bollen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

I morgon är en ny dag =)

Synd med jobbet, men det finns väl nya sånna också =)

2011-01-10 @ 18:47:50
Postat av: Linda

Jo, det är ju sant. Men jobbigt att behöva tänka och välja :P

2011-01-10 @ 21:37:10
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Marion

Fy vad tråkigt med en sån dag, men nu kan det bara bli bättre vännen! Titta på din otroligt söta hund, han älskar dig oavsett vad! Jag smälter när jag ser hans ögon, så fin!



Gällande mitt vattenkastande så har jag lite ångest, tänk om de får lunginflammation och dör? Då är det ju mitt fel...



Ja det känns lite nervöst med ny bil, men vi tänker ju köpa en helt ny bil så då har man ju garantier och grejer, men ändå! Fy!



Hitta på något eget med dig vore intressant, vi med vårt humör och galna idéer, det kan ju inte bli annat än bra! :D



Mmmm... Jag väntar bara på nästa sak som ska gå sönder på någon av bilarna, trots att man inte ska göra det! Hua. Nu törs jag kanske inte åka till jobbet idag ifall det händer något ;)



Ja, nog fick jag med en del inlägg allt! haha!

2011-01-11 @ 06:38:15
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0