Åhh vad underbart det är med sommar!

Sommar innebär att det händer någonting hela tiden och om det inte gör det så hittar man på något. Det är så skönt men ganska påfrestande. Jag somnar så fort jag sätter mig ner. Jag kommer hem när jag ska gå och sova. Men ikväll kom jag hem redan halv nio och då hade jag ändå hunnit handla hem lite mat innan. Så nu är det städat och fint här hemma. Ska strax ställa mig och göra en matlåda till imorgon då det vankas jobb igen. Jag har hittat 11 paket votivljus som är oöppnade och doftar såå gott! Det blir till att elda framöver, jag har ju en hel box med säkert 40-50 paket men det är roligt med nya!

Elina har flyttat in här idag också så nu blir jag nog hemma lite mera. Underbart att ha någon här hemma, blir så mycket hemtrevligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0