Bra kväll med finaste Helena

Var pigg idag när jag slutade på jobbet. Gick skitbra att jobba helg, trots att man är helt själv på kontoret. De skrämde ju upp mig igår och sa att det finns ett spöke på kontoret så jag var lite halvrädd och vaksam men som tur var så visade han sig inte för mig iallafall. Jag är glad att det var fint väder och inte åska och regn. Efter jobbet åkte jag till katterna och städade och donade lite i Johans lägenhet innan de kom och hämtade Skorpan.

Sen ringde Helena och ville hitta på något. Jag hämtade upp henne och vi åkte hem till mig och jag duschade. Vi skjutsade myskatten Jesus till hans nya bostad. Vi var på Max. Vi åkte runt i bilen och surrade på om allt och inget. Vi avslutade kvällen med en promenad med hundarna ute på åkrarna i en timme. Nu är frågan om jag ska orka mig upp klockan halv 7 imorgon och hänga med Helena på tävling eller om jag ska ta en (välförtjänt) slappdag med sovmorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0