Ingenting..

Jag har inte gjort någonting speciellt alls idag. Känner mig lite halv krasslig och huvudet värker lite oroväckande och trött och bara tom. Vet liksom inte vad jag ska hitta på. Har haft så fullt upp så idag tog luften bara slut. Men nu är det dax att pigga på mig känner jag. Kom på att jag har glömt att äta sedan imorse också. Illa, men jag har haft en chipspåse framför mig hela dagen men ändå inte tagit ett endaste så så hungrig eller sugen kan jag ju heller inte ha varit.

Nu har jag maten i ugnen(skriver recept sen om det blir gott) och själv ligger jag i ett varmt härligt bubbelbad med Katten på kanten och hunden på golvet alldeles bredvid. Man får njuta av stunden och ledigheten..

Kommentarer
Postat av: Anna J

Hej.

Har kollat igenom din blogg nu, och hittar inte receptet på chokladmoussen du äter...Hur gör du den? Och hur mycket kan man äta av den egentligen? 2 dl? Tack för en trvlig, normal blogg:)/ Anna

2011-07-18 @ 18:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0