Nu kom jag innanför dörren..

Jag vaknade alldeles för sent idag. Hann inte cykla med honom utan gick en kiss och bjasrunda bara, jag visste ju att Inge snart skulle komma och hämta honom. Jobbet gick fort som attans och salladen från igår var smarrig än idag. Efter jobbet cyklade jag till Hundklubben eftersom jag lovat att hjälpa till vid tävlingen. Så jag har varit där fram tills nu. Jag cyklade hem och kollade på mig sportsgudie hur långt det var. De var 5 kilometer och jag cyklade i 18 km, är det mycket?! Jag tyckte det gick hyffsat fort ändå trots att jag var trött.

Helena och Annika tog en pinne med laget idag!!! Stort Grattis!!

Nu ska jag hoppa in i en snabbdusch, ta en till voltaren och hoppa i säng. Saknar min älskade lilla plupp, men är glad att jag slipper kvällsprommisen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0