Regnet öser ner..

Jag har varit ledig i 4 dagar snart och inte en solglimt har jag fått. Det har varit bra hundtränings väder men idag har vi vilodag så jag önskade verkligen att det hade vart sol. Men en promenad i regnet är uppfriskande och nu är vi redo för en dag i soffan. Jag ska försöka läsa ut min bok och även plocka lite här hemma så det är fint till veckan som kommer. Finns inte många lediga stunder framöver. På söndag är jag helt ledig nästa gång.

Jag hoppas Sofia kommer hit och underhåller mig om en stund, funderar om jag ska gå och kolla på Kappahls rea en sväng också. Sen ska jag laga någon god mat som jag kan ha med på jobbet.

Vet ni vad jag har lyckats med nu? Jag har slarvat bort diskproppen, intressant? Nej, men vem fan lyckas tappa bort den? Jag måste ha slängt bort den eller nått.

Lyxat till det med chokladmousse för tredje dagen i rad. Lchf är verkligen så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0