Sov så gott!

Jag känner mig verkligen super taggad med bloggandet igen. Det bara bubblar i huvudet grejer som jag vill få ur mig. Men jag ska inte släppa ut all skit utan tänka efter lite först och prioritera. Haha som att det skulel gå. Vi får se men jag hoppas ni kommer märka en liten förändring i alla fall. Imorgon börjar jobbet med en ny design också. Älskar att pyssla om bloggen. Har ni några förslag på förbättringar i utseende eller innehåll så skrik till!

Ska bli skönt att jobba imorgon igen. Det har varit lite segt idag må jag tycka. Men jag tror att det var precis det här jag behövde för att komma i takt med tröttheten och livet utanför alla mina valda "måsten".

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vad kul! jag vill också få blogg-energi ;D



potter filmen var ju great! du är knas :P

ska fixa lite kreta bilder dock!

2011-07-18 @ 23:21:59
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0