Svar på kommentar..

Trogen läsare om Working girl.. Tufft jobb va?!:
Vad har du fått för jobb? Varför samlar man på sig mycke vatten i kroppen som överviktig? Såg att du skrev nåt om det när din bror skulle prova lchf.

Svar: Jag jobbar som Boendestödjare, världens bästa jobb hitintills! Jag trivs med allt! Fast just idag jobbar jag på ett annat "extra" jobb.

Oj du jag är inte så insatt i varför man samlar på sig vatten, det är bara så. Men det har ingenting med övervikt att göra. Alla människor som äter salt och kolhydrater samlar på sig vatten. Det binder vattnet i kroppen och det är därför man går ner i vikt snabbt den eller de första veckorna på LCHF. Vattnet släpper och rensas bort. Jag kan kolla upp det med Sanna om du vill? Hon kan få prata i en Video, är det intressant?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter kanon! Hoppas hon vill!

2011-07-02 @ 12:25:04
Postat av: anna

jaa! jag vill se en sannavideo!:)

2011-07-03 @ 13:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0