Vilken kväll..

Efter jobbet satte jag mig i bilen och tok ringde till Johanna som hade nyckeln hem till mig eftersom hon varit snäll och vart ut med Ballen under dagen. Fick inget svar alls så jag åkte och hämtade upp Cattia och sen åkte vi och handla. Efter det ringde jag Sanna och fick hämta min andra nyckel som är "hennes". Hem hämta Ballen och så åkte vi mot Växbo. Vi grillade grillspett, korv(75% kött), squash, champinjoner och Hallomiost. Så gott!

Sen åkte vi till mormor och morfar och promenerade runt en sväng och pratade med fåren och lyssnade på bäcken. Sen åkte vi hem och lämnade av grannens hund. Då startar bilen men lägger sedan av på en gång igen. Vi provade flera gånger men bilen vägrade fungera.. Vi provade att putta på den men Cattia bröt ihop för att det var så tungt och jag dog av skratt. Cattia har inget körkort och dålig koll på bilar i allmänhet. Jag blir svag när jag skrattar så till slut lämnade vi bilen på en åker och gick hem och tog moppen till syrran och tog lila Audin hem. Den är typ tom på bensin så Cattia stackarn var livrädd att vi skulle bli stående efter vägen haha.. Men det ordnar sig alltid!

Nu har jag duschat och ska diska innan det blir spikmattan i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0