Vilodag, Yeah right..

Jag är dålig på att sitta och vila. Jag vilar nog när jag umgås och har trevligt men just idag tänkte jag ta time out och bara vara för mig själv. Men så blev det inte och nu är Sofia på väg hit, men efter det ska jag ta en lång dusch och en ännu längre kvällsprommis sakta sakta genom stan.

Jag åkte upp på klubben en sväng också, blev glad när det bara var jag där. Inte för att jag har någonting emot någon där utan bara för att vi skulle ha hela stället för oss själva. Men då ser jag i backspegeln att det kommer en bil efter oss. Jag hoppade ur bilen och tog ut Ballen och kollade att banan var satt på låga hinder. Jag tänkte att gud va bra då slipper jag fixa det! Då kommer personen ur den andra bilen och halv joggar fram först till banan och höjer hindren. Jag går därför en promenad och tränar sedan lite slalom på andra sidan av planen. Jag blev så jävla paff!

Så här ligger vi till i träningen, ni är några som undrar..

Han brukar kunna tunnlarna utan problem men vi var så trötta här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0