Woop woop

Vilken härlig dag! Jag vaknade sent och gjorde allt jag behövde, vilket var nödvändigt. Sen tjattrade jag massor med Sanna när hon kom förbi. Sen åkte jag och fixade med en grej i två timmar och sen blev jag kvar på klubben bra länge. Baltazar var så jävla bra idag så det finns inte. Han klarade en hel bana med 18 hinder innehållande slalom!!!! Vet ni hur bra det är egentligen? Jag är så jävla glad att han är min och att vi har lärt oss så mycket tillsammans. Kanske att det blir en tävlings debut i augusti.. Helena tror så, men jag är tveksam. Men lite lockande så man verkligen får sätta allt på prov.

Jag åkte förbi COOP på vägen hem och shoppade tacos. Väl hemma duschade jag länge länge och sen droppade Linda och Sofia in. Strax därefter Elina och Inge. Nu har jag och Elina precis ätit massa(nästan en full tallrik) tacos och slöar i soffan.

Sofia och Linda skulle ut på partaj så dom drog vidare i sina klackar efter något glas vin och någon öl här hemma..

Kommentarer
Postat av: Annika m Sky

KLART du ska tävla på sommarcupen!!! :D :D :D



Har tipsat en kompis som äter LCHF om din blogg, hoppas det var okej!! :D



kram

2011-07-23 @ 15:10:21
URL: http://takidasky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0