Agility SM 2011

Klockan nio på morgonen började våran hunddag. Jag hade fixat kycklingsallad och så hade jag med mig 86% choklad. Jag skriver lite om varje bild så får ni hänga med under hela dagen..


Vi fick gå 3 km mellan pendeln och Polishögskolan där tävlingarna hölls.


Planen och en del av Bollnäs turkosa hejjarklack!


Det bästa laget  mitt hjärta! Sofia, Alex, Helena och Annika


Hanna och Loke kom och umgicks med oss.


Fina Loke


Bollnäs hejjarklack!


Baltazar sov en stund


Sindre och jag


Ballen


3 km hem igen


Pendeln


Baltazar la sig och vila under bänken


Kommentarer
Postat av: Hanna

oj där ser man hur tunnhårig jag blivit! Inte konstigt då allt hår ligger i duschen och på borsten

2011-06-20 @ 11:42:29
Postat av: JJonsson

Heeeeej :) Du ser ut att ha det bra Hanna! Är glad för din skull.

Själv jobbar man bara, tränar och väntar på att solen ska kika fram så att man kan spela lite beachvolley och äta glass!



Kramar

2011-06-23 @ 07:43:56
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0