Bjuden på mat

Jo sörreni jag blev bjuden på mat för ett tag sedan och det var såå gott! Jag tycker det nästan alltid är godare när någon annan lagar mat. Linda och Sam går också på LCHF så det är perfekt för mig. Då behöver jag aldrig tänka på att de inte har några vettiga saker hemma som jag kan äta. Men nu till maten som jag fick. Vit fisk med gräddigsås och smörstekt sparris. Sen hade Linda gjort det underbart goda hårdbrödet som jag tipsade henne om dagen innan. Jag har inte hunnit gjort det ännu men ätit det med massa smör och ost har jag gjort. Underbart gott!



Kommentarer
Postat av: anna

knäckebrödet ser supergott ut! recept hanna!:)

2011-06-09 @ 13:11:41
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vad är det för bröd? jag vill också göra :) recept?

2011-06-09 @ 23:54:36
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Marie Larsson

å gud så gott det ser ut! Alltihop!

2011-06-10 @ 12:15:51
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0