Bloggen

Jag har glömt hur det är att ha ett jobb och bloggen. Hur löser man det? Jag använder inte mobilen och internet har jag inte tillgång till på hela dagen. Jag sitter i en bil med en jobb telefon och känner mig rätt lost. Vi måste komma fram till en lösning. Känner att bloggen kommer bli lite lidande denna vecka tills jag fått in någon typ av rutin. Jag är för van att vara ledig och plugga självständigt.

Vill ni att jag skriver ett inlägg om någonting speciellt?
Jag funderar starkt på att bli mörkhårig igen..

Kommentarer
Postat av: emma

bli inte mörk! Tycker du passar finfint som blondin ja :)

2011-06-29 @ 22:13:43
URL: http://emmahedstrom.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag tänkte precis skriva MISSADE JA ATT DU FÄRGAT MÖRKT IKVÄLL??? :) Men sen såg ja att du bara funderade på det.. Tur. Så är ja inte helt blind.. ;)

2011-06-30 @ 00:35:49
URL: http://helenawoxberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0