Förbannad

Jag är ofta arg nuförtiden, less på allt liksom. Det är alltid de första dagarna varje månad och jag är göör less på att vara arg. Jag trotsar mig själv och skärper mig och försöker hela jävla tiden, men det går inte.

Jag blir arg på att jag går UPP i vikt av träning, nu ligger jag på minus 31 kilogram IGEN.
Jag blir arg på mig själv för att jag inte är strikt som fan med dieten, jag läste nyss Katrin Zyt***nått blogg och hon skrev att det är tjockisar som tjoffar i sig massa och äter fel. Så är det ju verkligen. Nu är det så jävla nog med mitt halvdaltande.
Jag blir arg på att livet är orättvist för så många.
Jag blir sur på människor som inte fattar att om det är 70 på en väg så kör man MINST 70.
Jag blir döless på människor som inte fattar att vi har höger regeln i typ hela stan, jag stannar alltid men det är typ 1/5 som fattar att de ska köra.
Jag är arg på himlen som inte bara startar krig och rensar luften.

Om jag ska vara min egen psykolog så tror jag att jag är trött på mitt liv. Jag vill ha något nytt. Jag vill ha ett givande jobb med människor. Jag vill ha pengar. Jag vill ha en till hund. Jag vill så mycket men kommer ingenvart..

Kommentarer
Postat av: Mija

Du får kika in på våra valpar :-) Brukar följa dig och din viktnedgång, så IMPAD!

2011-06-08 @ 06:43:17
URL: http://www.gusigans.se
Postat av: Anonym

Skriver denna kommentar med bara min mailadress då jag inte vet om mina arbetskamrater läser slutet av min kommentar...



Men gumman, det lät inte så kul :(



Du gör det ju jättebra med din viktminskning, se tillbaka på vikten du förlorat, och se framåt med ny kraft! Titta tillbaka på gamla kommentarer och inlägg där du lyckats bra och känner dig nöjd!



Gällande hund så kommer det säkert upp någon vovve som alldeles bra passar in i er familj!



Och jobb, det är inte så lätt, jag söker själv jobb som tusan då jag inte trivs och har varit hemma i två dagar nu och vill tillbaka, men orkar inte... Känner mig så trött och slut. Igår låg jag på soffan hela dan, en utmattande trötthet...



Kom igen med nya tag som jag vet att du kan!!



Jag håller på dig!



Styrkekramar!

2011-06-08 @ 09:10:07
Postat av: emma

Förstår dedär med att går upp i vikt, men det är säkert muskelmassa om du nu styrketränar? Går segt för mig med nu men det är för att jag låtit mig själv fuska för mycket med glassar titt som tätt osv, det går verkligen inte att ha sånt hemma! Men en sak tycker jag är lite tokigt, det där med att "tjockisar som tjoffar i sig massa och äter fel" finns ju jättemånga smala/magra/normala som inte går upp ett jävla dugg men äter på tok mycket värre än "tjockisar". Kolla på några kort från början och jämför med hur du ser ut nu. man ser ju en stor skillnad tycker jag! Det kommer nog lossna för dej snart :)

2011-06-08 @ 09:59:43
URL: http://emmahedstrom.blogg.se/
Postat av: Kattis

Fast nu har du fått hastighetsskyltarna om bakfoten. Hastigheten som står är den max tillåtna hastigheten..

2011-06-09 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0