Pojkarna följde med mig hem..

Jag var till Växbo för att byta bil och umgås en stund efter att jag hade varit hos Sanna. Jag blev kvar till för ett tag sedan. Vidde ville inte släppa mig när jag kikade förbi där en snabbis, sen sa han "Jag sova dig ja?!". Självklart var svaret! Då ville storkillen också hänga med och så blev det. Nu har vi precis kommit in från en promenad och så har vi fikat LCHF knäckebröd och oboy! Nu leker Vidde med Baltazar och Nils har gömt sig.. så det är dax för mina 20 sekunder att vara slut.... nu...

Här ville Vidde sova..


Nils hittade en lite bekvämare sovplats..

Kommentarer
Postat av: Anne

Du är en bra moster du =)

2011-06-30 @ 09:57:33
URL: http://anne06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0