Promenad i Stockholms centrala delar..

Igår tog Baltazar och jag pendeln till stan och där gick vi lite vilse. Sen tog vi tunnelbanan till Johanna Wallbom. Därifrån gick vi in till stan igen och sen en sväng runt djurgården. Jättemysigt! Men precis när vi kom in till stan så kom åskan och regnet.. så jag var trött i benen och ny"duschad" när jag kom hem. Jag knäppte några kort..




Hammarbysjöstad..


V träffade fina Sofia och Ninja..


Baltazar blev super glad..


Båten ut till Djurgården..


Fina Johanna..


Såå fint här..




Haha ser ni att det står en massa olika turistattraktioner + KÄLLSORTERING?! HAHA..


Fint strosområde..


Strandvägen eller gatan.. så mysigt med alla uteserveringar på vattnet..


Lite som Visby tycker jag..


Lyx båtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0