Ska vi köra en blogg "halv åtta hos mig"?

Vore inte det roligt? Fem av oss här på bloggen träffas och bjuder varandra på trerättersmiddagar?! Det kan ju bli skitskoj att träffas bara för bloggen finns liksom. Men detta kräver ju att ni som läser(och bor i Bollnäs) engagerar er lite. Ni får anmäla er här i kommentarsfältet!

Överenskommelsen är att vi är fem stycken som bjuder på en varsin LCHF trerätters och dryck. En vinst kanske jag får fixa eftersom det är jag som drar igång det här. Min vän Sanna vill nog absolut vara med så då är vi redan två. Vilka mer vill vara med?! Kom igen nu.. Våga lite!

Kommer ju bli sjukt roligt att träffa några av er.. 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej

Jag hade gärna varit med på halv åtta, men jag har nästan 46 mil upp till dig :(

Kram Marlene, som är jätte tacksam för all hjälp jag får av dig Hanna med LCHF :)

2011-06-13 @ 20:56:00
Postat av: JJonsson

Man får inte komma om man "råkar" vara i Bollnäs då men inte bor där längre då???

2011-06-15 @ 21:11:58
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0