Spoiled

Yes, min fina underbara vän Sanna skämmer bort mig. Hon har givit mig tre stycken av de bästa läppsmörjan jag vet. Jag använder ingen annan in fact. Ni borde prova den! Weleda använder naturliga ingredienser och torkar inte ut alls. Inte heller blir man beroende på grund av att läpparna inte är bra utan smörja. Man kan använda den hela tiden eller bara just när man är torr eller får känslan av att något problem är på väg till läpparna. Jag har haft otroligt mycket problem med torra läppar och fula stora röda munexem runt munnen. Men nu har jag inte haft det på gud vet hur länge. Weleda is the shit för mig!

Finns på hälsokostbutiker och på nätet.. De är dyra men väldigt väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: sanna

hihi...klart man skämmer bort en så lojal och trevlig person som hanna!!=)

2011-07-01 @ 16:32:05
Postat av: Kattis

Ett hett tips är ACOs cerat! Säkerligen billigare och funkar grymt bra. Doftar underbart av vanilj.

Känner jag mig torr om läpparna på kvällen så smetar jag på lite sånt och läpparna är som nya dagen efter. Inte heller beroendeframkallande!

Så testa den innan du slösar ännu mer pengar på dyrare grejer! ;)

http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=235439

2011-07-01 @ 21:48:42
URL: http://creepit.bloggpatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0