Bollnäs stad

Johanna och jag var ute på fönstershopping igår och det fanns två nya "ställen" på stan. Kul att människor vill satsa på Bollnäs centrum tycker vi. Vi hittade en ny butik som såg urmysig ut.

Havannas Deli, det fanns massa smått och gott. Vi kikade dock bara genom fönstren så vi vet ju inte hur sakerna smakade. Men det var ostar, torkat kött, kaffe, te och lite pynt.

Vi hittade en ny matstation
Baldanaes Grillen, ett litet mysigt hamburgerhak. Ser grymt fräscht ut och jag skulle lätt kunna tänka mig att äta där om jag åt sånt typ av mat. Kul att de satsar oavsätt.

Sen har vi det underbara torget.
Hur har Bollnäs bestämmare tänkt här egentligen? Jag har hört ryktas om att de nu vill öppna en uteservering där på sommaren och ett café. Det var ju det vi hade. Bollnäs stugan eller Bells var ju helt underbart på sommaren med trubadurer och allt. Men men tur att Bollnäs inte är sämre än att de kan ångra sig några miljoner senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0