En av alla mina tankar..

Apropå House, kollade ni på det igår?
Jag gjorde det och de hade en patient med som var mörkhyad. Enligt House då så är det väldigt ovanligt att mörkhyade får hudcancer. Är det så?

Någon vänlig kunnig själ borde ju veta. Jag har inte en aning kanske får googla lite senare idag. Men om just du har dåligt att göra så kan ju du kolla upp det till mig.

Men det känns ju lite orättvist om det skulle vara så, jag vill också vara i den gruppen av männsikor som mer sällan får cancer. Cancer är en av mina mardrömmar, jag ser sprutorna och smärtan svischa förbi ibland när jag bara tänker på det. Fy tusan, jag lider med alla som får denna vidriga sjukdom. Verkar vara nästintill omöjligt att bota också. Det kan behandlas men verkar ändå ha förmågan att komma tillbaka om och om igen..

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har tyvärr ingen fakta om cancern, men House är bland det bästa som går att se! Älskar karln! haha

2011-03-16 @ 10:18:51
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0