Facebook

Nu har jag haft Facebook i någon vecka och jag trodde jag skulle vara mycket mer imponerad. Men det funkar inte för mig. Jag är troligtvis en av världens nyfiknaste människor. Men att snoka på Facebook är ju skitsvårt på grund av att man måste vara vän med den man vill snoka på. Alla spärrar ju sina konton nu för tiden, det har tydligen inte varit så förut.

Så jag är riktigt besviken! Jag är inte alls så fast som jag trodde jag skulle bli. Snokningen var min prio 1 om jag ändå skulle ha Facebook liksom. 
En till grej som är helt värdelös är att även om jag är vän med människor eller om de skriver "öppet" för alla så skriver människor så jävla kryptiskt. Typ "åhh nu sitter jag här och tårarna rinner igen", "här händer inte mycket" eller något annat meningslöst.

Men det finns en grej som är toppen (eller botten beroende på hur man ser det ioförsig) och det är CSI spelet! Jag spelar det ca 3 gånger om dagen men kan kontrollera mig så jag är inte fast, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0