God morgon

Jag vaknade nyss. Jag vet inte när jag sist sov såhär länge. Men nu känner jag mig pigg och inte trött som jag brukar göra när jag sover för länge. Ska strax ut på en promenad med hundarna. Ni är några som har frågat efter diet resultaten. Jag glömde bort det i torsdag men så tänkte jag skriva det på fredagen men så hann jag inte riktigt. Men vågen stod på minus 28,6 kg det var alltså 0.6 minus sedan förra torsdagen. Jag "tjuvvägde" mig ju på helgen också och då var ju nedgången mer, men jag går efter torsdagarnas vikt. Sen gjorde jag ju en bildupdate på onsdagen där ni fick se en gammal och en ny kroppsbild. Jag förstår att ni uppskattar torsdagarna och jag ska skärpa mig framöver och vara lika duktig som förut. Det har bara varit mycket i skolan och på kvällarna så jag har liksom fått göra en trist prioritering.

Vi hörs om en stund!

Kommentarer
Postat av: Sanna

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!=)

2011-03-27 @ 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0