Mat på stan - LCHF

Jag tänkte tipsa om en annan maträtt som man kan äta när man är ute på språng som jag är allt för ofta. Jag var ute och åt på City som vanligt och denna gång kände jag varken för räksallad eller tacotallrik utan massa saker.

Därför frågade jag om varenda kötträtt. De hade ju snitzel, pannbiff och lövbit som alla andra. De två första funkar inte med LCHF och den sista brukar vara lite seg så jag kunde ju inte ta någon av dom. Men så fanns det grillbiff tror jag det hette. Det är malt kött utan några som helst tillsatser såsom ströbröd, potatismjöl eller nått annat skit. Så jag tog en sån med bea och sallad. Det var helt ok! Köttigt och ändå lättsamt eftersom jag bara åt sallad till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0