Plugg plugg plugg

Mitt uppdrag idag var att stå vid Max får människor från andra orter att fylla i enkäter för min marknadsundersökning. Det funkade inte så nu har jag mailat varenda turistbyrå i hela Sverige och nu ser min mailbox ut så här..


Snacka om att inte uppdatera sin mailadress. Jag har tagit alla mailadresser från deras hemsida eller från sidor som sammanställt turistinformation. Tråkigt att det inte är bättre uppdaterat. Jag har alltså skickat 64 mail helt i onödan. Men de resterande 200 som fungerade kanske ger mig något?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför fungerade det inte att stå vid Max? Var det för att folk var otrevliga eller så? Isf hoppas jag du fräste lite åt dem, hehe. Annars vet jag att söndagar brukar vara den dag i veckan då det är mest gäster där (;

2011-03-13 @ 16:21:54
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0