Shit

Jag har lite små "panik". Jag har haft en helt underbar dag som började med massa "måsten". Måsten för mig idag var tre rentvätt IKEA kassar, diskning i mängder, städning av spis och bakom spis mm. Hjärnan blev hög på klorin innan jag var klar. Syrran var hit en sväng och jag var så glad när allt var klart. Dock är inte de tre uppgifterna till skolan klar, men jag har ju hela kvällen och morgondagen på mig.

Sen kom Johanna hit och vi solade på balkongen, åt lax med persiljesmör och tog en lång promenad med hundarna runt stan och Bonden. Jag kom hem och duschade hundarna och bestämde mig för att ha lite ompysslings tid. Sagt och gjort. På med musiken, fram med skrubben, rakhyveln och tappa upp badet. Tyvärr så blev jag så medryckt av hela grejean att jag körde lite för hårt med skrubben och i ansiktet så nu sitter jag här och hela kroppen känns lite svullen haha.. cirkulationen kom igång rejält i alla fall. Sen har jag haft lite risigt hår ett tag efter alla blekningar så jag fick för mig för att klipa av det slitna. Jepp sagt och gjort. Dock råkade jag klippa lite mycket på ena sidan så då lära jag klippa lika på andra och så höll jag på.. Så ni kan ju tänka hur kort håret blev. Jag vette fan om jag ens kan sätta upp det i en tofs..Buhuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0