Tänk om en dröm blir verklighet..

Ett jobb betyder så mycket för stunden och så lite i livet. Jag är så taggad till det projekt som vi startade idag. Syrran nappade direkt och det känns som att tiden kommer att sväva bort och jag kommer att få grymt mycket att pyssla med. Läraren är super mé och det behövs för vi kommer att behöva såå mycket hjälp, tips och coachning! Ska vi sätta Bollnäs på karta för någonting annat är mördare och knark? Japps det tycker jag verkligen.

Nu ska jag kocka tacogratäng efter ett recept som jag hittade på Linda Carlqvist blogg. Jag lägger ut det här senare om det blir gott:). Ikväll ska jag på bio och mysa sen blir det hem och kika på BB innan det är dax att sova igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0