Upp och ner

Idag har det varit en dag med variation i humör och mående. Dagen började bra med att jag vaknade före klockan. Sen var Baltazar skitdryg på morgon promenaden, fattar inte varför riktigt. Skolan var kul, nya uppgifter och jag hann göra alla uppgifter klara så nu är jag nästan helt "ledig" till på måndag. Efter skolan blev det en prommis med en gladare Baltazar och en trött Hanna. Jag satte mig sen på balkongen och somnade i solskenet. Emma ringde och väckte mig och sen blev det fart. Städat grundligt, torkat varenda yta och damsugit under sängen och möblerat om lite haha.. Så nu ser det helknasigt ut här hemma. Jag har bytt sängkläder och ljuslyktor. Klippt katten så att det inte ska bli en massa nytt hår överallt på en gång och städat toan. Sen nyss lyckades jag bli utelåst för jag tog inte med nyckeln när jag gick ut med alla sopor. Tur att jag har världens bästa granne som fick syn på mig till slut och släppte in mig.

Nu blir det Big Brother och sen sängen för en nöjd mig, en putt katt och en bollgalen hund!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj katten ser så olycklig ut med all sin fina päls bredvid sig

2011-03-31 @ 11:49:18
Postat av: sanna

det här komentaren hör till nästa inlägg det med kortet på dig i kort hår men det gick inte att posta där?



det här inlägget tyckte jag var jätte bra, väldigt intressant faktiskt=)sen undrar jag, har du klippt dig kort??????????????????rakt o kort=sanna i shock=) hihi men fint var det.

2011-04-01 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0