Vasaloppet

Ja jag har nog kommit fram till att min familj ändå har påverkat mig under åren. Vem sitter annars och kollar på Vasaloppet när det är sinnessjukt fint väder ute? Eller överhuvudtaget! Men idag har jag och djuren myst ner oss i soffan under flera filtar och med balkongdörren öppen! Lyxade till det med yoghurt till frukost istället för bacon också. Jag blir glad för dom som vinner, det är en så härlig känsla i skidor tycker jag. Dom visar verkligen känslor! Tufft!

Nu har vi dock varit ut en runda i den underbara solen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl tur att din familj har inspirerat dig att titta på sport/skidor. kram mamma

2011-03-06 @ 13:37:39
Postat av: Anonym

Ha ha, jag känner samma sak!

Pappa har "tvingat" oss att titta sen vi var små och idag fick jag jätte dåligt samvete när jag missade det! Trots att det är 11 år sedan jag flyttade hemifrån så är det första gången jag missar det!

Grattis till viktnedgången!

Kram/Rebecka Höglund

2011-03-06 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0