Åhååå jag håller tummarna!

Nu finns klänningen jag vill ha på Ullared! Jag vill ha en grön, en turkos och en rosa! Jag hoppas de finns kvar i en vecka till. Men det borde dom la göra? Är det någon av er som varit på Ullared som vet vad saker kostar? Vad är en "Fynd pris" som dom kallar det? Jag har ju ingen aning. De kanske tycker att 200 kronor är ett fyndpris?! Någon av er måste ju ha varit där och kan ge mig svar!!


Bilderna är tagna från Ullaredsbloggen

Update: Tusen tack Jonna! Då kanske jag kan shoppa några fler grejer haha..

Kommentarer
Postat av: jonna

vet inte exakt vad de där kläningarna kostar, men har varit på Ullared flera ggr tidigare och såna "sorts" kläder brukar kosta ca 60-70 kr.

Hoppas du får en trevlig resa dit :), är helt underbart brukar shoppa jätte mkt! men förberedd dig på sjukt mkt folk ;)

2011-05-06 @ 13:49:57
Postat av: lizette

Åh vad snygga de var, har du fått reda på vad de kostade? :)

2011-05-06 @ 16:53:39
URL: http://shawshank.webblogg.se/
Postat av: Monika

Ja du Ge-kås (heter fatsikt inte Ullared, det är byn som heter så) har man varit på mång ggr... :)

dom har bra grejor, köpte en del när jag var gravid och sen när Hugo föddes.. bodde 1½ mil därifrån då så jag är inte lika upprymd av att åka till Gekås som du är, det var då ett nödvändigt ont nån gång om året för att fylla på förråden med shampo lite kläder osv.

:)

Men jag förstår om du tycker det ska bli kul, det är ju faktiskt nordens största turistattraktion :)



En sån klänning kan jag tänka mig kostar mellan 99-149 kronor.



Snittpriset på kläderna tror jag brukar ligga på ca 129 kronor.



Lycka til och hoppas att du hittar riktigt mycket kul.

2011-05-10 @ 11:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0