Ballen klarar tre i rad!

Helena ringde mig tidigare ikväll och frågade om jag ville hänga med till klubben. Jag blev överlycklig! Jag blir så peppad av att se Helena träna och idag fick vi träna lite för oss själva. Baltazar och jag tränade för andra gången i vårt liv, förra gången var typ 1 år sedan. Så nu på vår första träning klarade vi Hopp, tunnel och Hopp. Jag blir så lycklig varje gång så jag tjuter rakt ut. Baltazar blir så till sig att han skuttar runt och skäller som satan. Tur att han inte gör det så ofta annars.

Han lär sig driiit fort och älskart! Jag blir verkligen såå glad av att träna med honom. Man får en helt annan energi. Om det är någon av oss som är sämst så är det jag. Fatta hur klumpig jag är. Jag har så dålig koll. Måste öva öva öva..

Helena och alla dogs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0