Biggest loser

Jag var precis ute på promenad med B och när jag kom in la jag mig här på soffan en sväng. Nu halv sitter jag så jag kan skriva. Jag knäppte iallafall på tv:n och där var det Biggest loser. Jisses vad dom kämpar med träningen där. Men när det kommer till maten så ska de äta så fettsnålt som möjligt. För mig är det ett mysterium. Hur ska de få en bra tränad kropp med minimalt mycket fett i maten? De äter fettsnål kalkon med pasta. Det sjuka är sen att de även äter någon typ av gelé som är LOWCARB, men va fan. Socker socker socker är farligt fett är bra!

Jag äter pannacotta med hallon och njuter mig neråt i vikt! ps. sen ska jag också börja träna när jag vill.

Kommentarer
Postat av: sanna

mums!=)

2011-05-03 @ 21:12:54
Postat av: Katta

Gott!!

2011-05-04 @ 13:30:19
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Stefan Nilsson

Har du sett man TV4 gett klartecken till BL 2011? :)

2011-05-06 @ 08:15:08
URL: http://biggest-loser.se/sok-2011/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0