Experiment Johan

Äntligen har Johan tagit sitt vett till fånga och vill börja på LCHF. Jag anser att LCHF passar för de flesta men jag skulle aldrig påtvinga någon detta hur bra det än är. Men igår frågade Johan om vi inte kunde äta LCHF mat hela nästa vecka och det tyckte jag var en kanon idé. Mest på grund av att jag ändå äter det och även på grund av att vi flyttar in till honom i Växbo imorgon. Så jag tänkte att jag ska blogga lite om hans framsteg i alla fall den första veckan. Ska kolla av med honom ikväll om det är ok att vi lägger ut bilder och så också. Detta kan ju bli tok skoj! Jag tror att han kommer gå ner minst 3,9 kilo till nästa måndag! Om han äter exakt som jag säger. Han tror att det är omöjligt, nu vet ju inte han att man ofta tappar flera kilo vatten den första veckan men de vet jag.

Det blir alltså mycket LCHF matsnack i veckan. Kul!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åå va spännande!

2011-05-30 @ 09:37:24
Postat av: Anne

Vad spännande =)

2011-05-30 @ 11:15:58
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: Emma J

Jaa, va kul :):)

2011-05-30 @ 20:21:31
Postat av: Sis

Nu vet han nog eftersom du skriver här och han läser din blogg...pucko!

2011-05-31 @ 11:13:34
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0