Goderkväll

Fan vad gulliga ni är som skriver att jag har fin röst och gullig dialekt. Jag gillar inte alls att höra min egen röst och ännu mindre se filmer på mig själv. Del 1 från bilen tänker jag inte visa, jag ser sur och ännu flummigare ut än i del 2. Men det kommer komma upp en del 1 imorgon kanske.. & även en del 3 ska spelas in eftersom det kommit lite frågor i efterhand..

Ikväll när vi skulle till Janita så skulle jag åka över Växbo för att lämna Ballen hos mamma och pappa och för att hämta Linda. Tror ni inte jag glömmer svänga och kör vidare mot Rengsjö. När jag kommer till där vi ska svänga av kommer jag på "just ja det var ju därför jag skulle åka Växbovägen". Super snurrig i huvudet just nu. Vi fick återigen super god mat och nästan allt var helt LCHF ok. Snacka om underbara vänner jag har!

Nu ska jag hoppa i säng och kika på BB avsnittet på lilldatorn. Håret är förövrigt förfärligt. Vette tusan vad jag ska hitta på med det nu.. brunett kanske?!
Klänning från Ullared

Kommentarer
Postat av: Linda

Du visste inte vart Östergötland låg ;)

2011-05-19 @ 06:46:55
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

Jag har ju svårt att gå lchf :/ kan inte äta så mycket fett får ont i magen :O

Men promenader kör jag absolut på :)

fin klänning btw!

2011-05-19 @ 07:22:46
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Anna J

Hej!

Tycker att du passar bättre i ljust hår, om du nu skulle fråga mig;)

Jag är en person som brukar gå från mörk till ljust hår några gånger per år...vilket inte e helt lätt.

Och inte billigt heller, om man går till frissören var gång. Dessutom vill dom oftast inte bleka färgat hår, inte mina ivarjefall;) Har några stycken jag går till..hehe.

Men nu till saken: Jag har hittat en super bra färg som dämpar det oranga i håret, ser att ditt hår oxå vill bli det. Färgen heter : Casting Creme Gloss Glossy Blond, färgen heter 1013 light frosted blond. SEDAN har jag oxå hittat en jätte bra sak som underhåller färgen, som man sätter i när man tvättat håret, ska sitta 3 minuter... Blir jätte bra!

Vart bara tvungen att dela med mig:) Ha en bra dag! Mvh Anna

2011-05-19 @ 09:03:30
Postat av: elizabeth

Vet du.. en tjej på Lindex = Anki är faktiskt skitbra på att rekommendera hårfärg även när det blivit misslyckat, så brukar hon se vad som behövs göras. Gå in o ta ett snack. Hon kanske kan rekommendera nån färg att ha i . Hon jobbar inte helger.

2011-05-19 @ 18:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0